Wednesday 24 June 2020

Halimunan

Assalamualaikum semua,

Tengok banyak bulan aku tak update dekat blog ni. Padahal banyak je cerita yang aku nak simpankan dalam ni. Tapi setiap kali aku on je computer setiap kali tu kerja aku tertangguh.

Banyak benda jadi sepanjang aku "turn off" mood blogging aku ni.

Bukan aku tak buka blog, kadang aku baca je entry lelama yang aku tulis tapi bak halimunan. aku ada tapi takde..xde hati nak menulis.

Hari ni terdetik nak buka "Kisah Seorang Aku" ni sebab malas nak bergaduh berebut handphone dengan dak mija. So aku main computer dia main handphone.

In sya Allah next entry aku akan buat secepat mungkin. Nak meluahkan perasaan yang aku sekarang menjadi seorang penganggur semula. huhu sedih.

Jumpa next entry. Adios...

6 comments:

  1. Samalah mood bloging Mrs. A pun ke laut dalam sejak PKP ni eh!

    ReplyDelete
  2. selamat berblogging semula.... alahai kenapa jadi penganggur semula? adakah sebab PKP ni ye, nanti share ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih kita sekarang jadi penganggur berjaya semula huhu

      Delete
  3. Jgn lama sgt nnt liat mcm shida nih ^_^

    jemput join segmen shida cikbunga :)
    http://www.duniashida.com/2020/06/segmen-bloglist-2020-blog-shida.html

    ReplyDelete