Thursday 2 July 2020

Mohon bantuan korang jangan gelakkan aku huhuh

Assalamualaikum semua.

Bantuin aku teman-temannnnn. hehehe

Ni bukan suka-suka, tapi salah satu platform aku untuk tambah pendapatan. Maklum le baru kena buang keje.

Semua benda yang boleh datangkan peluang untuk aku tambah pendapatan semua aku cuba hehehe.

Tapi perlukan sokongan orang kiri kanan depan belakang dan korang as kawan2 blooger juga.

Ini cubaan pertama aku upload video kat youtube.

Jangan gelak sebab aku masih malu-malu kucing bila bercakap depan camera huhuhu.

So untuk content youtube ni mungkin aku takde specific sangat. Masih mencari2 idea untuk buat content ape huhu.

Korang rase content ape yang menarik? Bagilah idea kat aku.

Dannn paling penting untuk permulaan aku harap korang boleh subscribe channel aku biar ada 1k subscribers dan 4k viewer. Pleaseeee help me.

Bantuinnn aku temannnn temannnnnn.


First video. Dapat hadiah dari kakak tercinta. So kita unboxing la hadianye.

11 comments:

  1. Salam kenal ya, saya dah follow dan link awak di blog jugak :)

    ReplyDelete
  2. sedih bila dapat berita kena buang kerja. Semoga cik bunga terus kuat demi family ya. Follow sini :)

    ReplyDelete
  3. salam kenal..nanti gi jengah & follow youtube pula.. :-) caiyok caiyok!

    ReplyDelete
  4. Done follow kat sini. Nanti akak subs kat u tube lak.. Idea apa yeak nk bgi? Hmmm..bykkan buat video masak2 kot.. Skrg ramai suka cari resipi dlm u tube sebab ada tunjuk cara masak... Lebih praktikal..

    ReplyDelete
  5. Done subs kat youtube ,, hehe
    subs la channel kita jgk..hehe

    ReplyDelete
  6. Video masak la orang suka. Hehe. Buatla content apa2 je. Janji usaha dan doa yang baik2. Insha allah

    ReplyDelete