Monday 22 March 2021

Selamat tahun baru???

Assalamualikum semua,

Entah keberapa ratus kali tah aku asek lupa dengan blog bunga seindah biasa ni. Tahun 2021 dah menginjak ke bulan 3 masih tiada entry baru nak aku kongsikan.

Actually aku blur sebab lama sangat terperuk kat rumah. So takde benda yang menarik sepanjang dilanda PKP ni. terkurung dan terussssss terkurung.

Makan tido makan tido je kerja aku. 

Lagi satu aku takde laptop nak udate entry, PC laki guna buat keje. Nak guna HP ehhh juling biji mata aku menulis. Jadi berbulan2 lahhh blog ni sepi tanpa belaian kasih seorang ibu.. ehhh tiberrrr hahahaa.

Ni dapat guna PC sebab laki g shootinggggg makannn dapatlah update entry. 

In sya Allah bulan depan dapat kutu + dapat i - sinar  kita cari laptop murah satu. 

Baru boleh update entry hari-hari huhuhu.

Sebelum mengakhiri entry untuk kali ini, harap tak terlamabt untuk aku ucapkan SELAMAT TAHUN BARU. muahahahaha gilerrr dah nak habis bulan 3 kot heheeh.

BYE!

9 comments:

  1. akak masa pkp akan update blog dengan hp je dik, simple tapi ada... sebab memang jenis suka menulis hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak menulis pakai phonepayah sebab suka hang.menyakitkan hati hahahah

      Delete
  2. Haah memang guna telefon bimbit. Dah tidak guna laptop/PC.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih mudahkan..tapi tu la talipon hidup segan mati tak mau ni payah sikit nak guna heheh

      Delete
  3. memang tak syok guna handphone. huhu..takpelah, nanti ada PC baru boleh update kerap lagi :)

    ReplyDelete