Monday 19 April 2021

Sweet 35

 Alhamdulillah syukur ya Allah.

Hari ini 18/4/2021 aku masih di beri kesempatan menikmati nikmatnya usia. Meningkat satu angka semakin dekatlah aku dengan pengakhiran.

Andai esok takdir Allah menjemput aku pulang. Maafkan aku wahai sahabat. Jika ada perlakuan, tuturkata dan tingkah laku yang mengguris hati, maafkan aku. Aku hanya manusia yang pada dasarnya nampak sempurna tapi sebenarnya penuh dengan kekhilafan. Aku masih seorang pendosa. 

Di saat usia menginjak di pertengahan usia tidaklah  ku minta lebih, hanya doa dari kalian agar aku bahagia bersama keluarga dan hidup dalam kesederhanaan tanpa perlu menyusahkan sesiapa.

Terima kasih suami, terima kasih buah hati ummi iman mirza, kalian pinjamaan Allah buat aku yang paling berharga. Tiada galang gantinya. 

Buat sahabat blogger yang acapkali hadir memberi komentar di setiap helaian luahan aku di Bunga Seindah Biasa ini, Terima kasih aku ucapkan. Hadirnya kalian buat aku rasa di sayangi dan di hargai.


TERIMA KASIH SEMUA.

LOVE dari CIKBUNGA a.k.a achaspertibiasa. 

#imturned35




8 comments: