Friday 7 June 2024

Hi 2024 !

 Assalamualaikum


Buat kawan-kawan dan reader ssemua. Ye setelah 2 tahun lebih lenyap di telan masa, aku kembali menghantui uols. Hahahaha adoiii tenggelam timbul ni dah macam jadi habit aku agaknye. Setahun sekali or dua kali baru nak update entry.

Nak kata sibuk, tak juga. Nak kata lapang sangat pun tidak, tapi aku tak ada masa nak menulis. Masa aku banyak di habiskan dengan tengok TikTok je hahaha.

Korang semua apa kabar? sihat? aku sihat alhamdulillah masih di beri kesempatan oleh NYA untuk menyayangi dan di sayangi.. Tapi tu la biasa bila bab di sayangi ni aku je yang selalu perasan, Padahal xde pun yang sayang..sob sob sobbb!!

Mulai hari ni aku ingat nak consistent untuk memeriahkan suasana blog aku yang kesepian ini.Harap masih ada yang sudi baca celoteh aku yang kadang mengarut dan merapu ni. heheh

Jumpa lagi next entry

No comments:

Post a Comment