Monday 28 October 2019

Gegar Vaganza 2019

Assalamualaikum.

Semalam berakhir episod 3 Gegar vaganza dengan tema yang aneh.aneh la sangattt huhuhu. Sebelum ni aku tak pernah pun amik port sangat pasal rancangan gegar vaganza ni , tapi tahun ni terdetik hati nak tengok sebab ada Sham Visa, Naqiu and opkozzzzzzzzz crush masa zaman muda mudi Hadi Mirza. Eh eh kebetulan sama pula nama dengan dak Mirza. Mohon besar nanti anak aku kacak cam beliau. Muahahahahah!

So episod semalam berakhirlah perjalanan untuk Amir sofaz yang pada perkiraan aku tak sepatutnya keluar lagi. Memang aku rasa dia perform tak berapa bagus tapi tak lah seteruk Feeza yang suara dah macam tertelan microphone tu. Maaf ye. Ini pendapat aku dan aku rasa ramai juga yang setuju dia yang patut keluar semalam. Sorry Feeza 's fansss.

Persembahan yang betul-betul ok semalam aku rasa Naqiu je kot. humble betul mamat tu. Nampak effort dia sungguh2 bertanding bak kata bonda HKE. So in sya Allah bakal juara nampak dahhh kat situ muahahah. Aku tau kumpulan boboi ni dulu sebab masa duduk asrama ada sorang member duk nyanyi lagu diorang hari-hari. Sampai satu masa bila dia tak nyanyi aku pulak yang request suruh nyanyi hahahaha. Bila aku tau dia masuk GV.Ohh mesti tengok ni..Maklum le lama dah tak dengor dia nyanyi.Aku pon dah lupe pasal kewujudan kumpulan diorang ni. Sekarang boleh dengar balik sambil mengimbau kenangan dulu-dulu.Halah halahhh rasa macam tua sangat pulak.

Nah untuk korang yang tak dapat layan GV2019 semalam.

Jumpa lagi adios.


2 comments:

  1. Salam perkenalan.. done follow sini..
    Tak tengok GV ini.. Sebab tak ada astro tapi ada juga tengok nyanyian Naqiu yang ohsem masa dia bawa lagu newboyz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq yunkk.. kita pon xde astro.layan live je hehehe

      Delete