Friday 15 December 2017

Entry terakhir 2017

Pejam celik, pejam celik 2017 bakal berakhir.. dan ini mungkin entry aku yang terakhir untuk 2017. Aku bz.. bz sebagai seorang suri rumah merangkap Trusted Online Seller.
.
Dulu buat separuh masa. kini  tidak lagi. 24 jam hadap phone atau pc sambil mata lirik ke anak kecik.
Cari duit..cari juga , anak tu amanah nak kene jaga jangan sampai sebab nak cari duit anak terabai.
.
Ye aku belum kaya lagi berniaga online ni, sebab bukan matlamat utama nak kaya.. cukup aku dapat bantu en, suami mana yang kurang .. mana yang lompang, dapat tolong tampal sikit2 pon syukur.. Tapi kalau tuhan nak bagi lebih alhamdulillahh.. dapat juga bagi mak kat kampung..

Ye kadang2 memang rezeki cukup2 dapat tolong suami je.. ok whattt dari takde langsung kan..

Tapi azam 2018 aku nak berjaya macam orang lain.. sekurang-kurangnya ada usaha nak ada aeset sendiri.. contoh " kereta atas nama sendiri atau kumpul barang kemas".. nak dapatkan semua atas daya usaha sendiri. nak bagi reward pada diri sendiri.
 .
Tapi sebelum tu kena lah usaha lebhih.. sape usaha lebih dia dapat lebih.. Ye penghujung bulan ni level usaha aku up sikit dari sebelum ni.. In sya Allah akan full energy untuk lebih berusaha.
.
Target first aku nak beli kereta MYVY
matlamat utama lepas ni nak dapat sale rm1k 1minggu . In sya Allah.. semoga aku diberi kekuatan dan keazaman.

Doakan aku.
Hakak Manis
.

No comments:

Post a Comment