Friday 6 December 2019

Prosperity IS BACKKKK

Assalamualaikum,

Prosperity Burger is backkkkkk. Yeah salah satu hidangan mcd yang aku tunggu-tunggu setiap hujung tahun.

Entah aku pun tak tau le kenapa aku suka sangat prosperity burger ni. Padahal rasa black pepper je pun heheh.

Malam tadi setelah 18 kali aku ajak laki aku makan mcd dia tolak tapi kali ke 19 dia tak mampu nak tolak dahhh.. Auraa diaa Masyaaaallahhh..heheh ok ni tipu..saja nak selit salingan iklan yang bersepah di facebook 2 3 harini. Siapa yang paham aku bagi A+, yang tak paham .. bagus..tu tanda korang tak suka gosip murahan di sosial media dan dunia hiburan.. wakakaka.

Malam tadi laki aku ajak keluar, memula aku eksyen tak nak ikut, sbab aku tau laki aku nak pergi ngeteh je malam tadi. Disebab aku sekarang memang tengah cuba disiplin untuk elak makan malam, soo perasaan nak ikut tu cuba ku tahan jebatttttt..kalau aku ikut juga dah tentu nasi goreng USA depan mata. huhuhu

Dalam pada aku tak nak ikut tu, tetiba anak aku pulak nak ikut. Sian la pulak. Dia duk terperuk je kat rumah spanjang masa takde bawa jalan kemana-mana.

Makanyaaaa kami berdua pun membontoti si ayah untuk keluar .. Hehehe. Dalam kete laki aku tanya nak pergi mana je.. Dia kabo dia nak pergi ngetih. Aku cakapp "ikot laaaa nak bawa pergi mana pun.. kami ikut jeee"

Pergghh sekali laki aku ajak pergi ngetih kat MCd. Nasib aku ikut tadi kalau tak..tak merasa prosperity aku muahaha. Dalam perjalan nak ke mCD tu..tertanya2 juga "eh! dah hujung tahun laa..agak-agak ada tak prosperity burger" time ni aku lupa dah yaang aku sepatutnya skip makan malam. hahah dengar je MCD hilang ingatan terus aku.

Sampai kat MCD Technology Park Malaysia , first mata aku terus nampak Menu prosperity burger. ateee memang tak pandang le ponnn menu yang lain. Laju je aku kabo ke laki "abangg acha nak proeperity" .. Last.. dengan dia sekali terjebak hahaha.

So beronok-beronok la perut aku malam tadi dilimpahi cebisan-cebisan gigitan padu Prosperity Burger. heheh.

Pastu balik rumah terus boommm tidooo.

Ermm rase nak lagiiii.


gambor pinjam google..semalam tak sempat snap handpone habis bateri.




6 comments:

  1. Yess ... Nanti leh pi terjah... Tahun baru cina je dia keluaq..
    Cikbunga follow sini yer 🌹🌹

    ReplyDelete
  2. akak pun sama tiap tahun kene bedal prosperity nih, dia punya rasa tu memang mantaps... diet pun tolak tepi demi si prosperity ni kan

    ReplyDelete
  3. sedapnya
    hehe
    done follow back
    keep in touch

    ReplyDelete
  4. My name is Mrs.Aisha Mohamed, am a Citizen Of Qatar.Have you been looking for a loan?Do you need an urgent personal loan or business loan?contact Dr James Eric Finance Home he help me with a loan of $42,000 some days ago after been scammed of $2,800 from a woman claiming to been a loan lender but i thank God today that i got my loan worth $42,000.Feel free to contact the company for a genuine financial service. Email:(financialserviceoffer876@gmail.com) call/whats-App Contact Number +918929509036

    ReplyDelete