Saturday 7 December 2019

Pasar Malam..kita lupakan Diet. hehehe



Assalamualaikum.

Pagi-pagi ni takde aktiviti menarik aku buat melainkan masak untuk sarapan pagi. Harini aku masak mee goreng je, kebetulan ada adik ipar aku datang semalam. Masak la 2 bungkus mee goreng pagi ni. Jangan tanya gambar. lupe nak snap. Lemau pulak aku pepagi cenggini.

Semalam lepas pick up adik ipar aku kat lrt Alam Sutera, kitaorang terus vrommmm ke pasar malam di puncak jalil.

2 hari ni memamng kelaut diet aku. Hahaha. actually aku tak diet pun just aku jaga waktu makan aku je. So malam sebolehnya aku memang takkan makan apa2. Tapi dua hari ni ermm mencabar pulak sikit ngeh ngeh ngehh.. takpelah. nanti aku cover balik. Aku dah turun 2kilo lebih minggu lepas. Syok la juga. Makan sedap pun berat still turun. Minggu ni tak nak tengok penimbang. Seram rase kalau tetiba naik 100g. hahaha.

Nahh ni tangkapan aku semalam.. Tangkapan aku saja tau, hat laki aku beli lain pulak heheh. Oh keropok lekor tu adik ipar aku beli.

Dengan hasil tangkapan ni tak mustahil boleh naik 100g berat aku harini hahahaha. Adoiyaiii!!!




putu piring: rm3.50


keropok lekor : rm3


tauhu bergedil : rm5


Nasi lemak biasa: rm1.50

7 comments:

  1. waalaikumussalam. memang best pi pasar malam. banyak makanan sedap dan boleh pusing2 jalan bakar lemak, hehehhe

    ReplyDelete
  2. Tauhu bergedil sedapnya lahai. Selalu kalau pergi pasar malam mesti beli yong yau fu & tauhu bergedil.

    ReplyDelete
  3. ni kira sikit lagi nih akak rasa, kalau akak mau dengan satay, dengan buah dengan ayam gunting lagi hehehe...

    ReplyDelete
  4. Sedapnya putu piring dan nasi lemak tu..

    ReplyDelete
  5. My name is Mrs.Aisha Mohamed, am a Citizen Of Qatar.Have you been looking for a loan?Do you need an urgent personal loan or business loan?contact Dr James Eric Finance Home he help me with a loan of $42,000 some days ago after been scammed of $2,800 from a woman claiming to been a loan lender but i thank God today that i got my loan worth $42,000.Feel free to contact the company for a genuine financial service. Email:(financialserviceoffer876@gmail.com) call/whats-App Contact Number +918929509036

    ReplyDelete