Saturday 18 January 2020

Shh..by Elizabeth Tan


Shh by Elizabeth Tan

Lenggang lenggang kangkung
Kangkung di tepi paya
Rasa makin menggunung
Bila kita bersua
Andainya dari mata turun ke hati
Dari hati turun ke mana agaknya
Lenggang lenggang kangkung
Kangkung di tepi paya
Rasa makin beruntung
Bila kita berdua
Andainya dari mata turun ke hati
Dari hati turun ke mana agaknya
Ajari kau sesuatu yang mungkin dapat membantu dirimu
Ajari kau sesuatu syaratnya tiada yang boleh tahu
Ajari kau sesuatu yang mungkin dapat membantu diriku
Ajari kau sesuatu syaratnya hanya masa tertentu
Junjung kasih junjung
Jangan sampai bertarung
Jangan tersilap junjung
Takutkan patah ruyung
Andainya dari mata turun ke hati
Dari hati turun ke mana agaknya
Ajari kau sesuatu yang mungkin dapat membantu dirimu
Ajari kau sesuatu syaratnya tiada yang boleh tahu
Ajari


P/S: Antara lagu paling seksi Elizabeth Tan and I loikeeeee. heheh video klip dia pun boleh tahan seksaaa wehhhh. lagu kasi 5* . Sedap di halwa telinga gitewww.




10 comments:

  1. Salam kenalan dari saya, oohsenyum.com.

    Saya dah follow blog ini.

    Nak tanya awak ini, kalau awak berminat,

    sudi tak bertukar link blog dengan saya

    (bloglist) insy Allah akan bertambah trafik

    di blog awak. Kalau awak sudi beritahu ye.

    comment je kat mana-mana post blog saya

    https://www.oohsenyum.com/

    saya tunggu tau...

    ReplyDelete
  2. Akk pun suka lagu ni..sgt catchy..

    ReplyDelete
  3. xprnh dgr lagi lagu ni.. huhu

    ReplyDelete
  4. Tak pernah dgr lagi ni. Boleh layan lagu lizzy lepas ni

    ReplyDelete