Saturday 14 June 2014

Rezeki Itu Milik Allah s.w.t

Alhamdulillah syukur. Malam nisfu syaaban walaupun dalam keuzuran hakak tetap berdoa dengan spenuh hati meminta segala kebaikan dan kerahmatan daripadaNya.

Hakak memohon pada Nya agar tempatkan arwah abah d kalangan Kekasih dan Hamba2Nya yg solleh.
Memohon supaya emak sentiasa kuat menghadapi hari2 yg mendatang tanpa abah di sisi. Hakak tau mak rindu abah. Aku pon rindu abah. Rindu sangat. Untuk Kakak dan abg hakak doakan semoga mereka sentiasa mendapat keredhaan Allah s.w.t  dalam menjalani kehidupan masing2.

Doa untuk diri sendiri? Of course ada.. Hakakk memohon kepada Allah agar lapangkan rezeki hakakk, permudahkan jalan hidup , jauhkan dari segala kemungkaran dan panjangkan jodoh bersama en.tunang hingga ke jannah.

Masa berdoa untuk lapangkan rezeki tu rasa hakak doa bersungguh2 sangat. Terasa nikmat berdoa tersebut sebab esoknye ada 3 customer message nak beli baju.  3 customer selepas 2 minggu kedai online hakakk senyap tanpa pembelian. Mula2 rase biasa je tapi tiba2 ada satu perasaan halus menusuk kehati bila teringat semalam berdoa pada malam Nisfu Syaaban dan malam Jumaat.

Malam Nisfu Syaaban dan malam Jumaat adalah antara 5 hari yang mana doanya akan di makbulkan Allah s.w.t. dan aku merasai nikmatnya.. Alhamdulillah syukur sgt2 walaupun hanya 3 customer yg beli.

Terima kasih ya Allah..

No comments:

Post a Comment